Uvjeti poslovanja

Prodaja i isporuka robe u načelu su moguće samo na teritoriju Hrvatske. FabBRIX.hr upravlja tvrtka Atala d. o. o., Ručigajeva 10a, 4000 Kranj, Slovenija telefon:+386 40 889 110, email: info@fabbrix.hr, matični broj: 3499685000, porezni broj: 65149521

Zaštita potrošača

Internetska trgovina FabBRIX djeluje u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Cijene i ažurnost podataka

U sve cijene proizvoda u internetskoj trgovini uključen je PDV. Cijene su izražene u eurima (EUR). Cijene na internetskoj stranici trgovine FabBRIX vrijede u trenutku narudžbe i sve do datuma objave novog cjenika. Cijene vrijede samo za kupnju putem internetske trgovine FabBRIX. U cijenu nije uključena isporuka.

PDV obveznici dužni su prilikom kupnje navesti i svoj porezni broj.
Pružatelj – internetska trgovina FabBRIX pokušava se što bolje brinuti za ažurnost i pravilnost podataka koji su navedeni na Internetu. Unatoč tome, značajke artikala, rok isporuke i cijena mijenjaju se, stoga postoji minimalna mogućnost da pružatelju ne uspije istovremeno s promjenom ispraviti podatke na internetskoj stranici. U tom slučaju obavijestit ćemo kupca o promjenama i omogućiti mu opoziv ili zamjenu naručenog artikla.

Pružatelj se ne obvezuje za pravilnost i cjelovitost podataka na stranicama internetske trgovine, kao što se ne obvezuje ni za pravilnost i cjelovitost tekstova, video materijala, slika ili zvučnih materijala. Fotografija i stvarni izgled artikla mogu se razlikovati.

Naručivanje

Naručivanje se vrši putem Interneta, 24 sata dnevno i sve dane u godini. Potrošač bira i naručuje proizvode koji su mu dostupni u internetskoj trgovini te razvrstane po kategorijama. Narudžbe primamo putem kupnje u internetskoj trgovini FabBRIX. Kupac dodaje proizvode u kolica klikom na gumb „dodaj u kolica“. Nakon klika na gumb „na blagajnu“ kupcu se otvara prozor u koji unosi sve potrebne podatke za provedbu narudžbe (podaci o kupcu, način otpreme, plaćanja i adresa isporuke ako se razlikuje od adrese kupca). Kupac konačno potvrđuje narudžbu klikom na gumb „Predaj narudžbu“, što obvezuje kupca na plaćanje pružatelju.

Nakon predaje narudžbe, kupac dobiva obavijest putem e-pošte da je narudžba primljena. U njoj su navedeni proizvodi i količine koje je kupac odabrao.

Odbijanje narudžbe

Internetska trgovina FabBRIX zadržava pravo na odbijanje narudžbe za koju ustanovi da je pod navedenim uvjetima i podacima s kojima raspolaže neće moći provesti. Ako je kupac već platio putem predračuna, u tom ćemo mu slučaju otkupnu cijenu zajedno s troškovima isporuke doznačiti već sljedećeg radnog dana.

Otkazivanje ugovora i povrat artikla

Potrošač ima pravo u roku od 14 dana bez navođenja razloga odustati od ugovora na daljinu, odnosno od internetske kupnje.

Otkazni rok ističe 14 dana od datuma kada potrošač stekne fizičko posjedovanje robe ili ga umjesto potrošača stekne treća osoba koja nije prijevoznik, a za tu ju je svrhu odredio potrošač, ili u slučaju djelomične isporuke pojedinih komada robe iz jedne narudžbe kada rok ističe 14 dana od datuma kada potrošač stekne fizičko posjedovanje zadnjeg komada robe ili ga umjesto potrošača stekne treća osoba koja nije prijevoznik, a za tu ju je svrhu odredio potrošač.

Kako bi ostvario pravo na otkazivanje, potrošač mora nedvosmislenom izjavom obavijestiti tvrtku Atala d.o.o., Ručigajeva 10 a, 4000 Kranj, e-mail: info@fabbrix.hr o svojoj odluci o otkazivanju ovoga ugovora (npr. pismom poslanim putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte). Bez obzira na oblik otkazivanja, potrošač mora tvrtki predložiti kopiju računa.
Kako bi se rok za otkazivanje ugovora uzimao u obzir, dovoljno je da je obavijest o ostvarivanju potrošačeva prava na otkazivanje ugovora poslana prije isteka roka za otkazivanje ovoga ugovora.

Učinci otkazivanja ugovora

Ako potrošač otkaže ovaj ugovor, tvrtka će mu bez nepotrebnog odgađanja i u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od datuma primitka obavijesti o otkazivanju ovoga ugovora nadoknaditi sve primljene uplate, uključujući i troškove isporuke (osim dodatnih troškova zbog odabira vrste isporuke koja nije najpovoljniji oblik isporuke od strane tvrtke). Takav povrat tvrtka će izvršiti jednakim sredstvom plaćanja koje je bilo korišteno prilikom izvorne transakcije, osim ako su se izričito dogovorili drugačije; potrošač ni u kojem slučaju ne snosi nikakve troškove zbog ovog povrata.

Tvrtka može zadržati plaćanje dok ne primi vraćenu robu ili dok potrošač ne pošalje dokaz da je roba poslana natrag, ovisno o tome što se dogodi prije.
Potrošač mora vratiti robu ili je isporučiti tvrtki koja je robu isporučila potrošaču bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije 14 dana nakon što je potrošač obavijestio tvrtku o otkazivanju ugovora. Rok se uzima u obzir ako potrošač pošalje robu natrag prije isteka roka od 14 dana.
Neposredne troškove povrata robe snosi potrošač.

Potrošač je odgovoran samo za smanjenu vrijednost robe zbog rukovanja robom, što nije neophodno potrebno za utvrđivanje njegove prirode, značajki i djelovanja.

Ograničenja u ostvarivanju prava na otkazivanje ugovora

Proizvodi moraju biti nerabljeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži. Mogućnost povrata ne odnosi se na:

  • brzo pokvarljivu robu ili robu kojoj je (u trenutku povratka) već istekao rok uporabe,
  • softver, audio i video nosače ili ako je kupac otvorio sigurnosni pečat.

Prava greška

Opredelitev stvarne napake

Definicija prave greške
Greška je prava:

  • ako proizvod nema značajke potrebne za njegovu normalnu uporabu ili promet;
  • ako proizvod nema značajke potrebne za specifičnu upotrebu za koju ga kupac kupuje, a koja je prodavaču poznata, odnosno bi mu trebala biti poznata;
  • ako proizvod nema svojstva i kvalitete koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane;
  • ako je pružatelj isporučio proizvod koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo radi obavijesti.

Provjera prikladnosti proizvoda

Prikladnost proizvoda za normalnu uporabu ocjenjuje se s obzirom na običnu robu iste vrste i uzimajući u obzir bilo koje izjave prodavača o značajkama robe koje je dao prodavač ili proizvođač, posebno oglašavanjem, predstavljanjem proizvoda ili navodima na samoj robi.

Izvršenje prave greške

Kupac mora pružatelja obavijestiti o eventualnoj pravoj grešci unutar zakonski određenog roka i na vlastite troškove. Obavijest mora sadržavati detaljni opis greške. Kupac mora pružatelju omogućiti pregled proizvoda.

Pravo na izvršavanje prave greške detaljnije određuje Zakon o zaštiti potrošača.

Jamstvo

Potrošač može koristiti jamstvo za proizvode za koje je jamstvo obavezno. Naravno, moguće je da se jamstvo može ponuditi i na dobrovoljnoj osnovi za dodatne proizvode ili usluge.

U jamstvenom roku potrošač može zatražiti od jamca: besplatno uklanjanje greške, a ako uklanjanje greške nije moguće u roku od ukupno 45 dana, potrošač može zatražiti zamjenu za novi besplatni proizvod. Prodavač mora biti obaviješten o grešci u navedenim rokovima, u obavijesti potrošač mora točno opisati grešku, prodavač mora imati priliku pregledati artikal i procijeniti eventualnu grešku, potrošač mora navesti zahtjev što želi od izvršenja, prodavač mora žurno odgovoriti potrošaču u roku od 8 dana – u slučaju ako odobrite zahtjev, kao i ako se ne slažete sa izvršenjem greške ili jamstva.

Reklamacija artikla

Reklamacija artikla moguća je podnošenjem računa i ispunjenog jamstvenog lista.

  1. Ako je na vašem proizvodu došlo do greške za koju nije kriva vaša nepravilna upotreba ili greška nije posljedica vašeg djelovanja, možete nam poslati zahtjev za izvršenje reklamacije. Zahtjev pošaljite na e-adresu info@fabbrix.hr.
  2. U e-pošti pokušajte što jasnije objasniti razlog za izvršenje reklamacije kako bismo je što lakše riješili. Osim toga, zapišite svoje podatke (ime i prezime te adresu) i kontaktni broj na koji ćemo vas obavijestiti o tijeku rješavanja reklamacije.
  3. Za reklamirani proizvod naručit ćemo dostavu paketa. Paketu priložite kopiju računa, vaše podatke i opis greške proizvoda. Molimo vas da proizvod zapakirate u odgovarajuću ambalažu kako bi do nas stigao neoštećen.
  4. Kada proizvod sa svom pripadajućom dokumentacijom stigne na adresu tvrtke ATALA d.o.o., pregledat će ga odjel za reklamacije. S obzirom na sadržaj opisane greške i nalaze pregleda reklamacije, kontaktirat ćemo vas što je prije moguće i obavijestiti vas o postupku koji slijedi. Služba za reklamacije može vam tijekom postupka ponuditi popravak proizvoda, zamjenu proizvoda ili povrat novca uključujući troškove slanja koji su nastali prilikom narudžbe.

Isporuka

Sve narudžbe u internetskoj trgovini FabBRIX isporučujemo na dogovorene lokacije u Hrvatski. Molimo vas da nas za ostale lokacije kontaktirate.

Trošak isporuke iznosi 36,99 HRK. Isporuka naših paketa vrši se distribucijom paketa Pošte Slovenije.

Plaćanja

Plaćanje u FabBRIXu moguće je predračunom ili putem sustava Braintree.

Rokovi isporuke

Rok isporuke za proizvode na zalihi obično iznosi 1-5 dana. Ako rok isporuke bude dulji od toga, o tome ćemo vas obavijestiti u roku od 48 sati. Za proizvode koji nisu na zalihi rok isporuke može biti različit, a obično traje od 4 do 30 dana, u iznimnim slučajevima i dulje.

Predlažemo da nas kontaktirate prilikom narudžbe proizvoda koji nisu na zalihi. Rado ćemo vam reći koliko vremena treba čekati na željeni proizvod.

Zaštita podataka

Vlasnik web mjesta FabBRIX osigurava zaštitu osobnih podataka koji će se koristiti isključivo u svrhu informiranja o tijeku narudžbe (u slučaju da posjetitelj izvrši kupnju u internetskoj trgovini) i na zahtjev kupca informirati o novim proizvodima i akcijama. Vlasnik jamči da će se podaci o posjetiteljima i korisnicima koristiti samo u svrhu nesmetanog protoka narudžbi i da ih neće predati trećoj osobi. U slučaju problema ili nejasnoća u korištenju web mjesta, vlasnik web stranice zadržava pravo na kontakt s potrošačem putem sredstava komunikacije na daljinu.

Završetkom registracije posjetitelj dopušta vlasniku web mjesta da prikuplja i koristi osobne podatke koje unese tijekom registracije. Svi podaci koje posjetitelj navodi prilikom registracije namijenjeni su isključivo poslovanju pružatelja koji ih ne pruža u druge svrhe ili trećoj strani. Trajno čuvamo podatke koje je posjetitelj unio prilikom registracije u računalni sustav koji je primjereno osiguran i zaštićen. Nismo odgovorni ni za kakav „napad“ na računalni sustav.
odgovornosti.

Postupak žalbe

FabBRIX.hr pridržava se važećeg zakonodavstva o zaštiti potrošača i nastoji ispuniti svoju dužnost osiguranja učinkovitog sustava žalbi.

Kupac u slučaju problema može kontaktirati prodavača putem e-pošte na info@fabbrix.hr ili klasičnom poštom na: Atala d.o.o., Ručigajeva 10a, 4000 Kranj, Slovenija. Postupak rješavanja žalbe je povjerljiv. U FabBRIX.hr trudimo se da sve sporove riješimo međusobnim dogovorom.

Izvanparnično rješavanje potrošačkih sporova

U skladu sa zakonskim normama, ne prepoznajemo nijednog izvođača izvanparničnog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti temeljem Zakona o izvanparničnom rješavanju potrošačkih sporova. FabBRIX.hr, koji kao pružatelj roba i usluga omogućuje internetsku trgovinu na području Hrvatske , na svojoj web stranici objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za internetsko rješavanje potrošačkih sporova. Platforma je dostupna potrošačima na poveznici OVDJE:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR

Navedeno uređenje proizlazi iz Zakona o izvanparničnom rješavanju sporova potrošača, Uredba (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktive 2009/22 / EZ.

Pohranjivanje i reprodukcija ugovornih odredbi ili općih uvjeta

Opći uvjeti poslovanja internetske trgovine dostupni su na internetskoj stranici FabBRIX.hr, gdje ih potrošači mogu pohraniti i reproducirati.

Autorska prava

Internetska trgovina FabBRIX u vlasništvu je tvrtke Atala d.o.o. Sva prava zadržana. Sadržaj na internetskoj stranici može sadržavati materijal čija autorska prava mogu biti i vlasništvo trećih osoba. Stoga je svako pružanje informacija s internetskih stranica dopušteno samo uz pismeni pristanak vlasnika.

Zadržavamo pravo na promjenu uvjeta bez prethodne obavijesti.

Osnovni podaci o tvrtki:

Atala d.o.o.

Ručigajeva 10a

4000 Kranj

Matični broj: 3499685000

Tel: 040 889 110

ID za PDV: SI65149521

Poslovni račun otvoren na banci NOVA KBM d.d. Banci: SI56 0433 1000 2525 510
BIC CODE KBMASI2X

Tvrtka je registrirana na Okružnog sudu u Kranju, datum upisa u sudski registar 6. 3. 2009. Srg 2009/6332, datum upisa 6. 3. 2009

Pomoć i informacije

Za pomoć i dodatne informacije kupcu je na raspolaganju e-adresa info@fabbrix.hr.

Punovažnost općih uvjeta

Opće odredbe internetske trgovine FabBRIX na snazi su od 1. 9. 2019.

Internetska stranica za djelovanje koristi kolačiće. Osim kolačića, koji osiguravaju funkcionalnost internetske strani, koristimo i kolačiće za potrebe internetske analitike. više informacija

Internetska stranica za djelovanje koristi kolačiće. Osim kolačića, koji osiguravaju funkcionalnost internetske strani, koristimo i kolačiće za potrebe internetske analitike.

Zatvori